» »

Novi Net.Stik (Sparkasse web banka)

Novi Net.Stik (Sparkasse web banka)

««
13 / 13
»
»»

DePalmo ::

Predvidevam da če je "mednarodna", boš pač moral izbrati jezik. Jaz ga vedno, ampak uporabljam nemško kartico, kako je pri naših, ne vem oz. se ne spomnim.

Je pa sinhronizacija podatkov počasna. Ko sem si pred posodobitvijo prenakazal iz poslovnega na osebnega, je rabilo nekje slabo sekundo. Sedaj tudi pol ure ali več. Sklepam da je novi sistem oz. nova spletna banka še v beta in smo mi poizkusni zajčki. Vsaj občutek je tak.

gort je izjavil:

Ajpes je blagovolil objaviti revolut biz in danes zaprem sparkasse biz.

Em, kako? Saj to ni v Ajpesovi pristojnosti da ga požegnajo, ti ga moraš prijavit in je to to. A tega ne delaš preko eDavkov? Tam lahko dodaš račun in hkrati tudi izbereš da bo za poslovno rabo.

gort ::

Oj, zdaj bo manj ažurno pisanje zaradi enih aktivnosti. Seveda na FURS/DR-02-Račun prijaviš in v AJPES vidiš objavljeno po dnevu/dveh, prej nisem hotel vznemirjati partnerjev s spremembo, tako se pa spet ne mudi. Spk biz pač ne deluje več zanesljiv. Tudi na revolut pro so odprli - ne na ajpesov link ampak na en prastari zapuščen freelance profil :D

PS: Zahvalim še za objavo, da zna tudi N26 počasi 'dodati' poslovnost, sem jih nekaj spraševal nedavno :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gort ()

bisi ::

Edini problem, ki sem ga do zdaj imel s Sparkassejevim debetnim Mastercardom, je bil pri dodajanju kartice v Applov račun. Če bo še kdo naletel na težave pri plačilih Applovih storitev, se lahko obrne na uradno Applovo podporo (brezplačno na 080 080 321 - v angleškem jeziku), kjer v živo odpravijo blokado in lahko nato dodate kartico v Applov račun. Nisem pa še nič plačeval preko Microsoftovega računa s Sparkassejevim debetnim Mastercardom, morda je tudi tam kakšna blokada, saj sem imel v preteklosti tam probleme že s Sparkassejevim kreditnim Mastercardom, kar pa sem rešil preko spletnega klepeta na Microsoft Support.

Tekee ::

gort je izjavil:

Zgoraj - N26 osebnega ne bom šel razdirat, poslovni nima drugih ugodnosti kot DE* iban. So pa na sprehodu klicali iz SPK, transakcije iz prejšnjega meseca so menda že vsem anulirali, teh 30€ od 37€ pa bodo menda danes vrnili vsem, če niso že včeraj... Zanimivo časovno sovpadanje, a ne? Kakorkoli, banki, ki ne zna več računati in jo je potrebno nenehno preverjati pri obračunavanju stroškov, ni mogoče zaupati.


Hmm, je kdo preveril, ali so 7€ iz konca marca in 30€ iz aprila vrnili/anulirali?
Meni so najprej rekli, da bodo vrnili v obračunu konec aprila. Seveda niso vrnili, so pa zaračunali dodatnih 37e.
Ko sem oboje reklamiral, mi je svetovalka zatrdila, da bosta preveč zaračunana zneska stornirana 15.5.
Ker do danes storna ni bilo, sem jo povprašal in pravi, da bo vrnjeno konec maja ob obračunu. Ko sem ji omenil, da bom zaprl račun, če se to ne bo uredilo, pa je odvrnila, da lahko, a da mi bodo seveda zaračunali 35€ za zaprtje računa/odpoved pogodbe.

gort ::

Napravi, kot se ti zdi. Jaz sem tam rekel, da zaprem biz račun pri njih, četudi mi nakaže jurja iz svojega denarja. Neke morebitne dodatne vrnitve bodo, če sploh bodo kdaj, na otrr.

DePalmo ::

Ja, sem preveril in meni so vse stornirali in vrnili v parih dneh. Sedaj mi kaže kot da je bilo konec meseca zaračunano in konec meseca vrnjeno (torej isti dan kot so zaračunali, so tudi vrnili).
««
13 / 13
»
»»