» »

Nakup rabljenega avta

Nakup rabljenega avta

Temo vidijo: vsi
««
55 / 60
»»

swift ::

kixs je izjavil:

Bolj kot gledam oglase, nekajkrat tedensko, manj me mika dati okoli 20K€ za 4-6 let staro kanto. Ocitno trenutna polnoletna kanta se ne bo sla v penzijo :lol:


zgleda sva na istem

trenutne cene avtov (novih in par let starih) so bolane

Goran's Blog ::

Enako ja boljše stara kanta trenutno kot avto 3,4 leta star.
Cene previsoke, ampak kot kaže se prodajajo drugače ne bi bile take boo.

Utk ::

V zadnjih treh, štirih, letih je šlo vse gor za 50%. Načeloma tudi plače. Če niste še preklopili na nove cene...no, slej ko prej boste (morali). Ker to da 15 let avto stane 4, 5 jurjev je glih tako daleč od normalnega.

koyotee ::

Autodna, carvertical, carfax,... Ali je vseeno na kateremu preveriti zgodovino?
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Meizu ::

Jaz nucam carfax ali autovertical.

IL_DIAVOLO ::

Kakega 10 let starega hb-ja za 5-6 jurjev bi se verjetno se vedno dalo dobiti.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Buggy ::

Danes se rabljene kupuje nekaj v smislu zanimivih joungtimerjev. Vozis in vzdrzujes ljubeteljsko, cez 10 let pa prodas ce zelis nadaljevat zgodbo. Se vedno mi je zal za mojim nesojenim Porsche 928 GTS rocni, ki bi ga dobil za takrat dobrih 5 jurjev 20 let nazaj...poglej cene sedaj :8)
Isto moj 65 letnik hrosc, ki sem ga spet pod prisilo prodal za peanats v stanju, da so gozdne jagode rastle od znotraj...zdej pa ko spet zelim iti v "ratstyle-underdog", ga ne dobim pod 10K samo osnovo primerno za nadljni upgrade :(

Meizu ::

Aha, torej nove se pa splača, ker kaj...?

Buggy ::

huh?

Vse kar je novo je vredno pizdinega dima...brat kot avtomibliski entuziast in dela v servisu razmislja da bi pocasi odnehal, ker kar prihaja od novih avtomobilov je vse junk.

Se pa trenutno zabava in ujcka to lepotico, kot sidequest ;)



Meizu ::

Kateri avto po tvoje ni vreden pizdinega dima?

Buggy ::

vse odvisno od tvojih financih misic. Vse kar je novo je junk...SUV pa sploh ni avto :))

ce pa ze moram biti konkreten..od novih Yaris GR je se edini, ki je vreden denarja, pa ze temu cena raste.

Pa spet...stvar percepcije. Za mestne srajce za pozirat noben, za tiste ki uzivamo celo malo v vozji spet drugo, ZA tipe od A do B pa je javni prevoz vec kot dost, ce bi uredili ustrezna parkirisca na postajah.
BTW: sine se vozi v LJ studirat...iz vukojebine se je treba pripeljat do vlaka/avtobusa....parkirisc ni...in pol se grejo javni prevoz ROFL
BBTW: vprasaj kaksnega konkretnega tunerja, kaksno mnenje ima o novih motorjih...bos presenecen, da ima vecina dejansko "rok uporabe" OMG

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Meizu ::

Aha, torej govoriš neumnosti. Ok.

Se pa strinjam da SUV ni avto.

Meizu ::

vprasaj kaksnega konkretnega tunerja, kaksno mnenje ima o novih motorjih..


In kakšna so kaj mnenja? O katerih motorjih si specifično imel govora z njimi?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

Buggy ::

VAG grupe, ki so se v starih casih delale po par 100Kkm preden so bile godne za proper tuning, zdej po 150Kkm ne dira stapom, ker so zadeve delane na max tolerancah in ne zeli problemov, ki so po njegovih izkusnjah pri novih motorjih stalnica. Pac, mass production in potrosnistvo, kar ste si vedno zeleli >:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Meizu ::

Kaj bluziš? EA888 platforma je praktično najboljša platforma do sedaj (poleg vr6), od gen3+ dalje. Tale tvoj tuner nima glih dosti pojma.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

Buggy ::

na sreco imam samoroga iz te generacije, ki mi ga je ravno on tudi predlagal glede na moje zelje. Zelim narest vsaj 300K brez problemov na motorju, manj kot 300KM nocem, pa zadovoljiva poraba za daily. Je pa res da sem ga dobil v obliki EA 288 smrduha. BiTdi z DQ500 (menjalnik iz RS3) eden zadnjih overengineered motorjev vsaj kar se dizla tice.
Imas se neke alternative, sam tisti motorji niso ravno v obliki avta, ki ga sam iscem in tudi splosna populacija ne bo posegala po njih :P
Nove dizl motorje (2.0 BiTdi so umaknili iz prodaje) po 2020, ki so okoli 100Kkm ti sploh tunal ne bo, bencinarji pa so dejansko trenutno s tega stalisca boljsi a vseeno.

Pod crto...to kar zdej ven leze ICE je junk! Razvoja ni grejo v EV in neposrecen hybrid mode...poglej samo AMG

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Buggy ::

BTW: Zena si je zelela MB CLA AMG35, ki je tudi meni vsec, ce bi ga dal v mat folijo. 2.0 turbobencinar 2021 letnik...po 60Kkm imas ze lahko probleme ce ne tankas vedno 100 oktanca.
Ogljikov garez, zabije cel ECO restriktiveno naravnan motor. Tako je to. In kaj so naredili s classo C AMG...isti agregat (sicer proper 2.0 AMG45) + elektricne motoroje namesto Biturbo V8...nah...prodaja pac pove svoje. Old skul preizkusena V8 AMG C classa bo samo s casom dobivala na ceni.

Ce smo ze kle...imajo pa MB jebeno dober nov 6 liner diesel v obliki 350D, ki je fine tunable..v oblikah C/S/G ;)

https://en.bsr.se/tuning-kits/t/5240/me...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Buggy ::

Hitrosti na ravnem danes itaq ne rabis in je dolgcas ter prepovedano, zelis pa imeti nimble corner monster, ko ti to zapase...underdog z rally pedigrejem..pa vedno lahko reces da furas avto na treh cilindrih ;)



to je zaenkrat se zmeraj sub 50KEUR..ne bo pa vec dolgo in to je to kar sem zelel povedat v prvem postu. LImited serija tud steje

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Meizu ::

Je pa res da sem ga dobil v obliki EA 288 smrduha. BiTdi z DQ500 (menjalnik iz RS3) eden zadnjih overengineered motorjev vsaj kar se dizla tice.


EA888 bloki držijo minimum 500KM brez dodatnih modifikacij, vgrajujejo jih pa ne samo v GTIje ter R serije, temveč tudi tiguane in passate + arteone, sicer v modificiranih verzijah. Ampak blok je isti. Talk about overengineered.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

Mato989 ::

kixs je izjavil:

Bolj kot gledam oglase, nekajkrat tedensko, manj me mika dati okoli 20K€ za 4-6 let staro kanto. Ocitno trenutna polnoletna kanta se ne bo sla v penzijo :lol:


Kupovati rabljen avto za 15,20k je neumnost... jaz sem zagovornik ali kupiš novega in ga imaš vsaj 14-18 let ali pa kupiš rabljenega 10+ let starega za pod 5k... in ga imaš dokelr popravila in servisi ne presežejo 80% nakupne vrednosti...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

koyotee ::

Buggy je izjavil:

Hitrosti na ravnem danes itaq ne rabis in je dolgcas ter prepovedano, zelis pa imeti nimble corner monster, ko ti to zapase...underdog z rally pedigrejem..pa vedno lahko reces da furas avto na treh cilindrih ;)



to je zaenkrat se zmeraj sub 50KEUR..ne bo pa vec dolgo in to je to kar sem zelel povedat v prvem postu. LImited serija tud steje


Pa kaj bos s tem? Šel 1000km po avtocesti in 1 teden na bolniško? To je za na pisto...
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Twixz ::

Meizu je izjavil:

Aha, torej nove se pa splača, ker kaj...?


Garancija, brezplačno vzdrževanje, itd.

Odvisno spet, kaj kupiš.

Utk ::

Če si človek na 10, 12 let ne more privoščit tako preko kurca nekega normalnega novega avta, potem dela nekaj narobe. Če nekdo oceni, da ne rabi novega in z rabljenim pride ceneje čez, tudi prav, ampak tudi nov ni tak ekstremno višji strošek. Je pa normalno, da je 15 let star clio cenejši kot nov passat, ampak tega res ne moreš primerjat.

Twixz ::

Utk je izjavil:

Če si človek na 10, 12 let ne more privoščit tako preko kurca nekega normalnega novega avta, potem dela nekaj narobe. Če nekdo oceni, da ne rabi novega in z rabljenim pride ceneje čez, tudi prav, ampak tudi nov ni tak ekstremno višji strošek. Je pa normalno, da je 15 let star clio cenejši kot nov passat, ampak tega res ne moreš primerjat.


Sej avto ni problem kupit nov, problem je potem ko ti uradni servisi za mali servis dajo račun za 500€ (pa vem iz prve roke da ne nalijejo vedno noter olja kot bi ga morali ali pa dajo noter original filtra). Gum tudi ne boš dal najcenejših na nov avto. Zavarovanje tudi ne boš dal osnovno.

Če živiš na podeželju/vasi, se boš sekiral za vsak prevožen meter na makedamu zarad kamenčkov (ok, to je mal ekstrem, ampak useeno :)) )

Potem pa vidiš da stare "kante" niso tako slabe...

miha98 ::

Kupiš ko je stari zanič...

Meizu ::

Garancija, brezplačno vzdrževanje, itd.

Odvisno spet, kaj kupiš.


Kaj ti bo garancija danes?

A to, da si zaradi te garancije praktično obvezan opravljat redne servise na pooblaščencih? Tam te pa za najbolj rutinsko opravilo vsekajo za takšne denarje, da bi to po mojem skromnem mnenju bilo že zrelo za kakšno tožbo.

Mojega Polota sem samo enkrat peljal na uradni servis - Špan. Menjava olja, svečk ter filtra za olje - 470eur.

S tem da ko sem doma potem pregledal še, če je bil menjan tudi filter kabine - ni bil. Usran pa je bil komplet. Sem ga zamenjal sam. TO bi ziher porinilo ceno tega servisa na čez 500eur.

4 takšni servisi pa lahko za to vrednost že menjam celo turbino.

Uglavnem, ne splača se.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

Twixz ::

Meizu je izjavil:

Garancija, brezplačno vzdrževanje, itd.

Odvisno spet, kaj kupiš.


Kaj ti bo garancija danes?

A to, da si zaradi te garancije praktično obvezan opravljat redne servise na pooblaščencih? Tam te pa za najbolj rutinsko opravilo vsekajo za takšne denarje, da bi to po mojem skromnem mnenju bilo že zrelo za kakšno tožbo.

Mojega Polota sem samo enkrat peljal na uradni servis - Špan. Menjava olja, svečk ter filtra za olje - 470eur.

S tem da ko sem doma potem pregledal še, če je bil menjan tudi filter kabine - ni bil. Usran pa je bil komplet. Sem ga zamenjal sam. TO bi ziher porinilo ceno tega servisa na čez 500eur.

4 takšni servisi pa lahko za to vrednost že menjam celo turbino.

Uglavnem, ne splača se.


To je tako kot da bi te vprašal kaj ti bo zavarovanje danes?
2 leti se furaš z osnovnim pa maš za 3 nove turbine. Poglej širšo sliko.

Meizu ::

Kaj je širša slika? Lupljenje na račun pooblaščenca in pretiranih marž na originalnih kosih na račun 7 letne garancije pri raznih kiah in hjundajih?

Utk ::

Drugič ko kupuješ gtija se pozanimaj na servisu kolk stane servis, ne pa za šankom, kjer vejo da je to navaden polo.
Jaz še nisem kupil avta za katerga ne bi vedel kolk bo stalo zavarovanje, gume, servisi itd., vse.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Meizu ::

Dej ne seri.

Ve se točno koliko stanejo kosi. Ve se posledično tudi, koliko si zacolajo na teh servisih za njihove delovne ure.

Blinder ::

Kaj ima to veze? Če človek ne mara bit nategnjen še ne pomeni, da nima denarja za plačat za morebitni nateg.
Jaz raje plačam 1000 EUR za 1000 EUR vredno delo kot 600 EUR za 400 EUR vredno delo
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Meizu ::

Evo Blinder je točno zadel bistvo.

Twixz ::

Meizu je izjavil:

Kaj je širša slika? Lupljenje na račun pooblaščenca in pretiranih marž na originalnih kosih na račun 7 letne garancije pri raznih kiah in hjundajih?


Si prvi lastnik - veš kaj je z avtom od "kilometra nič".

Vpliva na to kako pooblaščeni servisi delajo pa itak nimaš. O tem lupljenju naroda in vsem ostalem bi lahko pisala 5 strani pa ne bi bila konec. En kot kupec, ki ima malo pojma, mu je 500€ preveliko za uradni servis, mehaniku premalo, enemu ko ima pa služben avto in plačuje tisti fiksni del na mesec mu je pa itak vseeno.

Bellzmet ::

Preveč je 1 EUR, če te nategnejo.

Utk ::

Meizu je izjavil:

Evo Blinder je točno zadel bistvo.

Ne, oba sta falila bistvo. Bistvo ni v tem, ali imaš ali nimaš tistih 500 evrov na leto, verjamem, da nihče tu ne bi bankrotiral zarad teh 500 evrov, bistvo je v tem, da v štartu ne kupiš avta, niti nobene druge stvari, če smo že pri tem, če ne veš koliko te stvar stane (na nek rok). Če pa veš kolk stane in si pač kupil, potem se sicer še zmeraj imaš pravico pritoževat, nič ne rečem, ampak nimaš pa pravice bit začuden.

Meizu ::

En kot kupec, ki ima malo pojma, mu je 500€ preveliko za uradni servis, mehaniku premalo, enemu ko ima pa služben avto in plačuje tisti fiksni del na mesec mu je pa itak vseeno.


Vprašaj mehanika na pooblaščencu na kaki postavki dela. Pa primerjaj to s ceno servisa.

Ne, oba sta falila bistvo.


Ne, res žal, si ti tisti, ki piše krneke predpostavke. V vsaki temi kjer naleti diskusija na precenjenost delov in dela samega se vas najde par posrečencev, ki pričnete vneto diskutirati o irelevantnih stvareh. V tem primeru niti za sekundo ni bilo govora o tem, kdo si lahko kaj privošči in kdo je pregledal koliko kaj stane in koliko kaj ne stane. To je tudi vse, kar mislim tu zapisat na to temo, ker se mi reeees ne da prepucavat na te bedaste fore.

Kot drugo, sori, ampak če me pri domačem mehaniku stane menjava komplet diskov in ploščic recimo pol manj kot to stane na pooblaščencu, pa se ti domači mehaniki vozijo okrog z boljšimi mašinami kot pooblaščeni serviserji, potem veš koliko je ura in mi je absurdno, kako se lahko sploh trudiš zagovarjat požrešnost nekih kravatarjev tam za šankom - ker dejstvo je, da mehanik ne vidi niti pol tistega denarja, ki se ga plača za servisno uro.

Utk ::

Absurdno je, da ne znaš brat, ker to kaj ti praviš, sploh nisem napisal. Niti da si kdo ne more privoščit, niti da jih zagovarjam. Ampak stanje je tako kot je odkar vem zase, pa ne samo pri nas, je kar po celem svetu, in ne vem kakšno rešitev ti zdaj pričakuješ, ampak edina rešitev je, da se prej pozanimaš in to ali sprejmeš ali zavrneš. Vse drugo je lajanje v prazno.

Ta problem bojo sicer rešili kitajci s svojimi električnimi avti. Ker si enostavno ne bojo mogli privoščit mreže, bojo dali 150,000 km garancije brez da enkrat obiščeš njihov servis. Kot je prva to naredila Tesla. Ampak ok, "ta pametni" itak nočete električnih avtov...
Ostali, ta veliki, tega ne morejo naredit, ker avte prodajajo skoraj z nulo, služijo pa s servisiranjem. In tega "servisiranja" seveda oni potrebujejo ogromno. Že v garanciji, izven pa še več.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

IL_DIAVOLO ::

Mato989 je izjavil:

kixs je izjavil:

Bolj kot gledam oglase, nekajkrat tedensko, manj me mika dati okoli 20K€ za 4-6 let staro kanto. Ocitno trenutna polnoletna kanta se ne bo sla v penzijo :lol:


Kupovati rabljen avto za 15,20k je neumnost... jaz sem zagovornik ali kupiš novega in ga imaš vsaj 14-18 let ali pa kupiš rabljenega 10+ let starega za pod 5k... in ga imaš dokelr popravila in servisi ne presežejo 80% nakupne vrednosti...


Jaz sem pa zagovornik ohranjenih avtov, ki jih tipicna slovenska raja noce... torej vse kar ni njemacka.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Bellzmet ::

@utk: "Ostali, ta veliki, tega ne morejo naredit, ker avte prodajajo skoraj z nulo, služijo pa s servisiranjem."

Eh to pa ni res. To je sicer najbolj popularna fraza prodajnikov v salonu, da se ti malo zasmilijo, koliko so bogi... v resnici pa to seveda ni resnica.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bellzmet ()

Meizu ::

Saj glih v tem je problem, ker se utk obnaša, kot da so tam vsi bogi.

Jebenti če ti prodajajo OEM diske in ploščice za večji denar kot performance brembo kit, potem je nekaj hudo narobe. In to nima nobene veze s tem kako se je kdo pozanimal o tem koliko kaj stane. Jaz točno vem koliko kaj stane. Točno vem tudi, da me pooblaščenci izven garancijske dobe ne vidijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

solatko ::

Twixz - Poizkusi sestavit avto iz rezervnih delov, brez dela te bo koštalo cena x 4-5 in potem trdiš, da servisiranje ni pretirano drago.
Delo krepa človeka

Utk ::

Original šipa, niti ne prva, 800 evrov, kopija 200. 600 evrov razlike pri eni šipi. Ajde, 500 če odštejemo razliko v davku. To je posel, ne pa štancanje avtov.

Twixz ::

solatko je izjavil:

Twixz - Poizkusi sestavit avto iz rezervnih delov, brez dela te bo koštalo cena x 4-5 in potem trdiš, da servisiranje ni pretirano drago.


Jaz tega ne trdim, če bi se že moral opredeliti sem bolj pri Meizu-ju kar se tiče tega.
Ampak midva z Meizujem sva se pogovarjala o tem zakaj se splača nov avto kupit in si dajala argumente glede finančnega vidika nakupa avta. Utk je pa dodal še malo električnega pridiha na vse skupaj.

Mislim, jaz v osnovi ne morem bit pametn okoli servisov ker imam v žlahti mehanika in prodajalca avtodelov.ž

Mene bolj jezi zavarovanje, ti plačaš delni kasko 800€ na leto, full kasko je mislim da 1300 (gre se za passata letnik 2015, ne me držat za besedo) in te zanese v robnik in ti potrga noter vse, še po nekem čudežu jih menjalnik ne faše.
In plačaš za popravilo 1500, ker je paket tako sestavljen da zavarovanje tega ne krije.
Si pa 5 let plačeval 800€ namesto 1300€ in si ubistvu 2500€ prišparal. Torej je teoretično popravilo zastonj.

Tako da ja, zavarovalnice mi gredo bolj na ku*ac.

Utk ::

Kak paket pa je to? Sploh pa za ta denar...

mikhaair ::

solatko je izjavil:

Twixz - Poizkusi sestavit avto iz rezervnih delov, brez dela te bo koštalo cena x 4-5 in potem trdiš, da servisiranje ni pretirano drago.

Verjetno veriga proizvajalca - prodaja, financiranje, servis, rezervni deli, zasluži več, kot eden izmed prodajalcev rezervnih delov.
Kot ekstrem vzemimo Ferrari, pa še to recimo kakšen model limitirane serije, ki ohranja vrednost z dokumentiranimi servisi, popravili in original deli. Katerih cene so seveda absurdne. Ustavrili so svojo zgodbo, kult, blagovno znamko in temu nabili ceno.
Za Golfa se pač dobijo deli povsod, pa tudi tam, ko je treba imet tovarniško opremo za diagnostiko, razne module, ki potrebujejo povezavo, vpis kod itd., si obosjen na uradni servis. Je pa treba financirat lepe salone, izobrazevanja osebja, naprave, kjer spet cuza matična firma zastopnike.
Tesla pa bo še zanimivo ali oni sploh računajo na kakšen posel z rezervnimi deli ali jih zanima le OTA in kar je nujno da ljudje ne popizdijo.

Meizu ::

Če ne drugega danes nakasiraš zavarovalnino že samo zaradi divjadi, v zadnjem letu se je zavarovalna osnova za divjad noro dvignila.

Za Golfa se pač dobijo deli povsod, pa tudi tam, ko je treba imet tovarniško opremo za diagnostiko, razne module, ki potrebujejo povezavo, vpis kod itd., si obosjen na uradni servis.


Ne vem, meni moj lokalni mehanik, ki je specializiran specifično v VW vozila oziroma VAG družino, vse naredi od A do Ž, vključno z vsemi reseti kod (pri novih recimo tudi reset servisnih intervalov, za katere rabiš dejansko nek tovarniški modul). Vse se da naredit. In to za veliko ugodnejšo ceno, pa ima na koncu dneva še vedno večji zaslužek kot mehanik na pooblaščenem servisu.

Prej ko to potrošniki pogruntamo in začnemo avte vozit na lokalne servise, prej bodo tudi v pooblaščencu spremenili politiko. Do takrat pa bo tako kot je. Meni je sicer kul, ker ravno na račun takega odnosa do servisov plačujem precej manj kot bi moral na pooblaščencu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

Meizu ::

Edit: Jaz veliko raje dam lokalnemu mehaniku denar v roko, ker vsaj vem da gre denar k njemu, ne pa nekim kravatarjem v neki pisarni, ki molzejo denar na 100 in 1 način.

IL_DIAVOLO ::

Ni neke razlike, le da mehaniki ne vejo kolko imas pod palcem, kravatarji pa približno vejo, kdo je ciljna skupina ki si lahko privoščit nov avto, pa ce je to za 20k ali 100k.

Bottom line, vsak te bo zelel nategniti.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Zgodovina sprememb…

Meizu ::

Razlika je precejšnja.

Gambino ::

Redni servis za VW Tourana + AD Blue + menjava brisalcev na uradnem servisu 625E. Je to veliko ali malo?
««
55 / 60
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup avta za -+2000 evrov (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
22124669 (2173) KTr1sk
»

Fiat Bravo l.2007-2008 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17418474 (13251) zobnik
»

Poceni avto? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10017907 (14761) zobnik
»

Cene avtomobilov visoke? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15823293 (17718) KAVINSKY
»

Avto za 1000€ (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15329142 (24369) Heavy

Več podobnih tem