» »

Skiro električni

Skiro električni

Temo vidijo: vsi
««
51 / 53
»»

Gregor P ::

Itak. Sam vijake odviješ, dvigneš pokrov in že imaš dostop do vsega.

Bolj kompliciran del se začne, če bi moral kaj lotati kontakte pri baterijah ipd.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

kuglvinkl ::

Tnx.
Your focus determines your reallity

YosovaI ::

Gregor P je izjavil:

Sem se pripravil mentalno na servis, pripravil vso orodje, si pogledal nekaj YT videov, nato odprl ohišje in le malo bolj pritisnil tiste prve tri konektorje not, ker so bili malo dvignjeni ven in zaenkrat ne opazim več teh težav :D

 Matična plošča v Xiaomi M365

Matična plošča v Xiaomi M365



Ok morda je še kaj drugega, kar se bo pokazalo kasneje. Ima kdo idejo, kako jih malo bolje pritrditi oz. zavarovati, da se zopet ne iztaknejo za mm? Ker to se bo skoraj zagotovo ponovilo skozi čas zaradi vseh tresljajev.


Za zagotavljanje da se konektorji zaradi vibracij ne iztaknejo bi svetoval par kapljic vročega lepila. Ko hočeš odstraniti zadevo uporabiš malo 96 % alkohola in zadeva skorajda sama od sebe odstopi brez sledi. Ne vem zakaj bi pacal z epoksijem, če pa ni treba, vroče lepilo bo čisto zadost držalo in ga dostikrat uporabljajo tudi večja uveljavljena podjetja za pritrjevanje konektorjev na vezjih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: YosovaI ()

Valezij ::

Se je kdo ukvarjal že z waterproofanjem M365 skiroja? Sicer do sedaj kljub temu da se že več let vozim po dežju nisem imel problemov, vendar kljub temu morda ni slaba ideja, just in case.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Valezij ()

Magic1 ::

Nekaj je dež, nekaj drugega je pa naliv, kjer dobesedno plavaš po vodi. Sej zgleda da so naredil kar waterproof, samo nočejo uradno napisat, ker pol bi folk res brez glave rinil v vodo.
Magic

Valezij ::

Tudi zmerne nalive je že dal skozi. Jst mam verzijo še iz leta 2019, tko da tista pomoje še ni improvana tovarniško. Tm k gre brake cable notri vzadi pri zadnji gumi sem po ene 2 letih vožnje "za zihr" zatlačil košček alu folije da voda not ne vdira, drugje pa sem pustil tko kot je. Vem da so eni še cel spodnji pokrov gor zasilikonirali, pa motor "prebarvali" z epoksijem pa podobne zadeve, sam glede na to da po več letih ni nobenih težav se mi zdi to overkill.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Valezij ()

hojnikb ::

YosovaI je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Sem se pripravil mentalno na servis, pripravil vso orodje, si pogledal nekaj YT videov, nato odprl ohišje in le malo bolj pritisnil tiste prve tri konektorje not, ker so bili malo dvignjeni ven in zaenkrat ne opazim več teh težav :D

 Matična plošča v Xiaomi M365

Matična plošča v Xiaomi M365



Ok morda je še kaj drugega, kar se bo pokazalo kasneje. Ima kdo idejo, kako jih malo bolje pritrditi oz. zavarovati, da se zopet ne iztaknejo za mm? Ker to se bo skoraj zagotovo ponovilo skozi čas zaradi vseh tresljajev.


Za zagotavljanje da se konektorji zaradi vibracij ne iztaknejo bi svetoval par kapljic vročega lepila. Ko hočeš odstraniti zadevo uporabiš malo 96 % alkohola in zadeva skorajda sama od sebe odstopi brez sledi. Ne vem zakaj bi pacal z epoksijem, če pa ni treba, vroče lepilo bo čisto zadost držalo in ga dostikrat uporabljajo tudi večja uveljavljena podjetja za pritrjevanje konektorjev na vezjih.


tisto vroče lepilo k ga kupis v stacuni ni primern za to, ker se bo polet odlepl, če ga bos pusto na soncu...
#brezpodpisa

YosovaI ::

Tist v štacuni je čisto ok, vzemi high temperature hot glue seveda.

Kayzon ::

Kako komentirate to?

https://www.delo.si/dpc-mobilnost/elekt...

Dva dni nazaj se je voznik skiroja zaletel vame na kolesu,drvel je ko da se mu gre za zivljenje ..

Gregor P ::

Skiro je bolj nevarno vozilo od kolesa, ptedvsem zaradi tega ker si v prometu praktično neviden. Tako da moraš voziti še bolj pozorno in bolje spremljati promet okoli sebe.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

sandmat ::

Kayzon je izjavil:

Kako komentirate to?

https://www.delo.si/dpc-mobilnost/elekt...

Dva dni nazaj se je voznik skiroja zaletel vame na kolesu,drvel je ko da se mu gre za zivljenje ..

Je problem. Ena voznica skiroja mi je otroka skoraj snela na prehodu za pešce. Enako kot kolesarji ne upoštevajo/upoštevamo rdečih luči, polnih črt in pločnikov.

Ni problem v skirojih, problem je v mentaliteti, katere me je kot skirojaša enako sram kot me je sram kot kolesarja, ko opazujem druge kolesarje v prometu. Predvsem tiste s profesionalnimi pajkicami v krizi srednjih let.

Valezij ::

Kayzon je izjavil:

Kako komentirate to?

https://www.delo.si/dpc-mobilnost/elekt...

Dva dni nazaj se je voznik skiroja zaletel vame na kolesu,drvel je ko da se mu gre za zivljenje ..


Kako komentiram to? Tako da glupi novinarčki nimajo pojma o statistiki:
INCIDENT DATA INVOLVING SHARED E-SCOOTERS
https://www.traffictechnologytoday.com/...

Par poudarkov:

1. ": The data relies on 240.1 Mio trips with 461.0 Mio km ridden in 2021 on shared e-scooters provided by 6 MMfE members across 29 European countries, where these services are available."

2. Fatality risk of shared e-scooters is comparable to bicycles: In Germany, where the total amount of km cycled can be deduced from an available ministerial report [5], we observe a similar risk of a fatal incident on a shared e-scooter (0.014 Mio km) as on bicycles (0.011/ Mio km).

3.Fatality risk of shared e-scooters is 20x lower than mopeds. According to aggregated data from AXA on shared e-scooters in Europe between 2019 and 2022, the risk of accidents is 20 times lowers for shared e-scooters than for mopeds.

Torej na kratko: električni skiroji so približno enako varni kot kolesa in 20x bolj varni od mopedov. Kar pa naši glupi novinarčki bluzijo je pa to, da vidijo da se število nesreč povečuje, vendar ker so tupavi jim ne pošteka, da se povečuje zaradi tega, ker je uporabe skirojev vedno več, ne pa zaradi tega ker bi bila vožnja skiroja posebno nevarna. Kot pravim, statistike dokazujejo da so približno enako varni kot kolesa in 20x BOLJ varni od mopedov. Ampak bruga njih resnica, njim se gre za klike.

Enako kot kolesarji ne upoštevajo/upoštevamo rdečih luči, polnih črt in pločnikov.

To ni razlog za nesreče generalno gledano, razlog za nesreče in smrti so prekrški avtomobilov, dostikrat strorjeni iz objestnosti. Fizično ni možno da voznik avta umre če se vanj zaleti skiro, ko pa se avto zabije v skiro je šansa za smrt vsaj 1000x večja. Spodnji video zadevo lepo razloži, če kdo misli odgovarjat na ta post naj obvezno pogleda video:

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Valezij ()

Valezij ::

Gregor P je izjavil:

Skiro je bolj nevarno vozilo od kolesa, ptedvsem zaradi tega ker si v prometu praktično neviden. Tako da moraš voziti še bolj pozorno in bolje spremljati promet okoli sebe.


Nevarnost skiroja in kolesa je primerljiva, tako kažejo statistike pridobljene na več kot 240 milijonih voženj in 461 milijonih kilometrov prevoženih z električnimi skiroji v Evropi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Valezij ()

Magic1 ::

Ni šans, da je primerljiva. Kolo moraš gonit, da kam gre in večini ljudi se ne da in vozijo 10-15km/h. Skiro furajo vsi konstantno na max, torej 20-25km/h. Plus, kontrola in zaviranje je občutno boljše na kolesu. In kot so tudi že omenili, je skiro dosti bolj neopazen.
Mogoče je primerljivo v količini nesreč, vendar je kolesarjev več.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

Gregor P ::

Se preprosto moram strinjati z Magicom1; sem prevozil prek 4000 km s skirojem in je res ogromno na meni, da ne pride do nesreč; vsekakor večja povprečna hitrost od kolesarjev igra svojo vlogo oz. pripomore k neopaznosti.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Valezij ::

Magic1 je izjavil:

Ni šans, da je primerljiva. Kolo moraš gonit, da kam gre in večini ljudi se ne da in vozijo 10-15km/h. Skiro furajo vsi konstantno na max, torej 20-25km/h. Plus, kontrola in zaviranje je občutno boljše na kolesu. In kot so tudi že omenili, je skiro dosti bolj neopazen.
Mogoče je primerljivo v količini nesreč, vendar je kolesarjev več.


Seveda je primerljivo, podatki so jasni. Zakaj je zadeva primerljiva in ni bistveno večja sedaj lahko ugibava, vendar dejstvo je da je tako, statistika je jasna. Podatki so taki kot so, tle nimaš kaj se strinjat ali pa se ne strinjat. Jaz bi rekel da je poanta v tem da je skiro (velika večina njih) dejansko omejen na 25 km/h, medtem ko s kolesom zlahka presežeš to hitrost že z zmernim poganjanjem in nekih 10 % kolesarjev to hitrost precej preseže. Nekateri kolesarji gredo tudi 40 ali 50 km/h. Ker vedet moraš da številke za poškodbe so majhne tako pri kolesarjih kot skirojistih in znašajo v povprečju okrog 5 nesreč s poškodbami na 1 milijon kilometrov (glej link). In tistih 10 % kolesarjev ki ga pičijo tudi po 40 km/h in več zlahka nadomesti tisti malo razliko. Primer:



vendar je kolesarjev več.

Število nesreč na milijon kilometrov je skoraj isto. Torej to da kolesarji prevozijo več kilometrov od skirojistov je v tej statistiki ŽE UPOŠTEVANO.

Gregor P je izjavil:

Se preprosto moram strinjati z Magicom1; sem prevozil prek 4000 km s skirojem in je res ogromno na meni, da ne pride do nesreč; vsekakor večja povprečna hitrost od kolesarjev igra svojo vlogo oz. pripomore k neopaznosti.


Se nimaš kaj strinjat z Magicom, ker če se, potem si v zmoti, statistika pridobljena na 460 MILIJONIH kilometrov po Evropi je jasna. Torej vzorec je VEČ KOT ZADOST velik da se pokaže realno stanje, se ti ne zdi? Res je sicer da večina skirojev pelje tistih 25 km/h, kar je hitreje kot večina kolesarjev, vendar nekih 10 % kolesarjev pa pelje precej hitreje kot 25 km/h kot je hitrost skiroja in ti imajo pač toliko povečano tveganje, da je na koncu ko pogledaš celoto cca enako. Ker nevarnost za poškodbe se veča eksponentno z hitrostjo, ne linearno.

Zdi se mi da oba dva sploh nista pogledala statistik, ki sem jih vama prinesel na pladju, ker če bi jih, potem bi pisala drugače:
INCIDENT DATA INVOLVING SHARED E-SCOOTERS
https://www.traffictechnologytoday.com/...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Valezij ()

Valezij ::

Gregor P je izjavil:

Se preprosto moram strinjati z Magicom1; sem prevozil prek 4000 km s skirojem in je res ogromno na meni, da ne pride do nesreč; vsekakor večja povprečna hitrost od kolesarjev igra svojo vlogo oz. pripomore k neopaznosti.


Jst sem prevozil pa malo pod 8000 km s skirojem, tako da točno vem kako je. Ja res je, v praksi če ti kot voznik skiroja aktivno ne preprečuješ nesreč in korigiraš vse napake voznikov avtomobilov, storejene ponesreči, ali dostikrat celo zanalašč iz objestnosti boš boš slej ko prej v kakšni nesreči. Ampak ljudje imamo samoohranitveni nagon in v praksi ko si na tako ranljivem prevoznem sredstvu kot je skiro ne povzročamo situacij, ki bi nas spravile 2 metra pod rušo, zato pa je tudi statistika taka kot je, torej primerljiva z kolesi, ter samo 5 nesreč s poškodbami na 1 MILJON prevoženih kilometrov.

večja povprečna hitrost od kolesarjev igra svojo vlogo oz. pripomore k neopaznosti.

To ni nič drugega kot izgovor nesposobnih in objestnih jebiveter voznikov. Če preden zapelješ iz neprednostne na prednostno cesto dejansko POGLEDAŠ ali se po kolesarski kdo pelje, potem skirojista opaziš v vsakem primeru. Ni hitrost taka da ga nebi. 25 km/h pomeni da skirojist v 1 sekundi naredi 7 metrov. Da pogledaš na obe strani rabiš ene 2 sekunde, ajde rečmo 3 sekunde (pa v resnic 3 sekunde nimaš kaj delat tolk cajta), torej to pomeni 21 metrov. Če ne vidiš tako velikega obrisa iz 21 metrov kot je skirojist potem je čas da vrneš izpit za avto, ker si slep. Ni problem v tem da se ne bi videlo, problem je v tem da folk iz objestnosti in malomarnosti NE POGLEDA! V ene polovici primerov je celo tako da voznik avtomobila pogleda, te vidi, pa kljub temu iz objestnosti zapelje pred tebe. Takim bedakom bi bilo treba izpite pobrat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Valezij ()

Valezij ::

Evo na 2:15 poglejte, je TOČNO TO o čemer govorim, če vozniki skirojev ne bi korigirali vseh objestnosti voznikov avtomobilov bi bila statistika 100x slabša. Ker jih, je primerljiva z kolesi:

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Valezij ()

Hj99 ::

Trenutno lastim iScooter I9 MAX, kvaliteta skiroja se mi zdi noro dobra za ceno 350EUR, max hitrost je 35km/h. Doseg 40km, ima celo vzmetenje.

Valezij ::

Hj99 je izjavil:

Trenutno lastim iScooter I9 MAX, kvaliteta skiroja se mi zdi noro dobra za ceno 350EUR, max hitrost je 35km/h. Doseg 40km, ima celo vzmetenje.


Kar mu manjka za dobro uporabniško izkušnje so zračnice. Skini dol to nevarno sranje od trdih gum in daj gor zračnice. Ko boš to naredil, boš vedel o čem govorim.

Gregor P ::

Saj ima vzmetenje, da to kompenzira.

Hej celo normalno težek/lahek je: "Zaradi svoje lahke zasnove, ki tehta samo 13,5 kg".

In tudi cena je super za 500W. To je za kupit. Sicer je vprašanje, kako kakovostno je sestavljen, ampak za 400 evrov, kolikor vidim da stane, se tega niti ne sprašujemo več toliko :-)

Hj99 a to si ga kupil v VB ali se ga da dobiti kje bližje Sloveniji oz. znotraj EU (kar je vprašanje, ker gre hitreje od 25 km/h)? Si moral karkoli doplačati za uvozne stroške?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Valezij ::

Saj ima vzmetenje, da to kompenzira.

Ja kurac kompenzira. Malo že, ampak ne prav dosti. Poglej si recimo teste skiroja Nineboot ES1 in Xiaomi M365. Prvi ima trde gume in vzmetenje, drugi pa zračnice in je brez vzmetenja. Pri M365 je vožnja DOSTI bolj mirna in z mnogo manj vibracij in sunkov, kot pri ES1, kjub temu da ima slednji vzmetenje. Trde gume naredijo OGROMNO razliko, pa ne samo pri mirnosti vožnje, ampak tudi v dosegu, pospeševanju in oprijemu podlage.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Valezij ()

2dark ::

Glede, koliko denarja naši vladniki vržejo stran, jim predlagam, da policiji kupijo skiroje, ampak močne, ki dosežejo hitrost 80 km/H. Vsem ostalim pa zakonsko prepovedat, da imajo odklenjene skiroje na več kot je zakonskih 25km/h.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Gregor P ::

Niso to čisto trde gume, ampak so luknjičaste, praktično enake imam jaz že 2000 km, le da pač nimam vzmetenja in je pač temu primerna slabša vožnja od zračnic, ampak to da mi jih ni treba skoz menjat, je pa neprecenljivo.:D

Tako da za mene je to ok. Ampak to smo že predelali, če hočeš bolj kakovostno vožnjo in manj stresno za skuter, daš gor zračnice; vrnimo se nazaj k samem skiroju, ki je očitno kar dober produkt za to ceno (okoli 400 evrov).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Valezij ::

Niso to čisto trde gume, ampak so luknjičaste, praktično enake imam jaz že 2000 km

Dobro vem kakšne so in so za en kurac v primerjavi z zračnicami.

le da pač nimam vzmetenja in je pač temu primerna slabša vožnja od zračnic, ampak to da mi jih ni treba skoz menjat, je pa neprecenljivo.

You do you, ampak osebno 100x raje enkrat na 3000 km (torej enkrat letno v moje primeru) zamenjam zračnice, kot pa da se celo leto vozim na shitty in nevarnih trdih gumam z shitty performansom. Da o poškodbah skiroja ki jih povzročajo shitty trde gume sploh ne govorimo.

Ampak to smo že predelali, če hočeš bolj kakovostno vožnjo in manj stresno za skuter, daš gor zračnice;

Definitivno.

; vrnimo se nazaj k samem skiroju, ki je očitno kar dober produkt za to ceno (okoli 400 evrov).

Nečeloma res, problem bi bil verjetno pomanjkanje dostopnosti rezervnih delov in že omenjene trde gume (ki jih lahko za dokaj male pare zamenjaš za zračnice to be honest).

Lih vidu po naključju, zanimivo :) :

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Valezij ()

Gregor P ::

Očitno kar dobro prenese tresljaje

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Gregor P ::

Me pa takšni komentarji potem malo "streznijo" in moram sedaj preverjati, ali vsi ti tehnični podatki res držijo :D

This piece of... Not 500w, maybe 250. 8,5', not 10 as advertised, 22 miles in dreams, and NO front suspension, just lookalike. Don't waste your money. Mine is falling apart, front bearings are gone, and now is starting to rust. Ninebot max g30 (not d model). Just max g30 second gen. In that price range.


ali pa

The battery is the worst. At 50%, there is a SIGNIFICANT decrease in power and speed.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Walfador ::

Gregor P je izjavil:

Očitno kar dobro prenese tresljaje



Go pro ima tako dobro stabilizacijo da je videt kot da tresljajev ni, čeprav jih je ogromno.

Gregor P ::

Upam, da se razume, da vsaj jaz iz tega videa ne morem zares vedeti, kakšni so tresljaji; voznik sam v videu pravi, da po njegovem zelo dobro amortizira tresljaje.;)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Walfador ::

Če tip ni probal skiroja z zračnicami potem res lahko trdi tako neumnost. ;) Dejstvo pa je da bi isto skiro z zračnicami peformov 10x bolje.

Gregor P ::

Očitno tebi ni jasno, da smo potrošniki, ki dejansko iščemo skiroje s takšnimi gumami, ker smo pač tako leni, da se nam zračnic ne da zamenjat. In oni so sedaj naredili skiro za nas.8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Walfador ::

Gregor P je izjavil:

Očitno tebi ni jasno, da smo potrošniki, ki dejansko iščemo skiroje s takšnimi gumami, ker smo pač tako leni, da se nam zračnic ne da zamenjat. In oni so sedaj naredili skiro za nas.8-)


Ne ste potrošniki, ki ste tolk blesavi da 1 uro porabljeno za menjavo zračnic NA LETO (torej v celem letu) cenite več kot pa stotine ur trpljenja vsakodnevno in lastno varnost z shitty trdimi gumami. Kako ti lahko 1 ura pomeni več kot pa lastno življenje oziroma telesne poškodbe!? Meni zračnica poči enkrat na 3000 km. Če pa si tolk nesposoben da jo ne znaš pravilno inštalirat, pol ti pa nisem jaz kriv.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Walfador ()

Gregor P ::

Glej tvojemu fotru pa je počila enkrat preveč :P Sploh ne vem zakaj se čutiš odgovornega odgovarjati; a si kaj osebno prizadet s temi trdimi gumami? A te je fotr silu, da jih uporabljaš in te zraven mlatu ter imaš še sedaj doživljenjske frustracije? :D

Sicer ti pa lahko naštejem vsaj en primer kjer so trde gume življenjskega pomena :-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Walfador ::

Gregor P je izjavil:

Sploh ne vem zakaj se čutiš odgovornega odgovarjati, a si kaj osebno prizadet s temi trdimi gumami? A te je fotr silu, da jih uporabljaš in te zraven mlatu ter imaš sedaj doživljenjske frustracije? :D


Za razliko od tebe nisem osebno prizadet, prav tko me ni fotr silu da jih uprorabljam, niti ne gre za nobene frustracije. Je pa dejstvo, da bo uprabniška izkušnja vožnje skiroja neprimerljivo slabša, če bodo gor trde gume, kar je ravno obratno od tega kar hočemo. Hočemo da bo uporabniška izkušnja vožnje skiroja čim boljša, zato da se čim bolj zmanjša uporaba avtomobila v mestu, posledično se zmanjša gneča na cesti in izboljša kakovost zraka od česar imamo koristi vsi. Folk nabija kako slabo izkušnje je imel s skirojem, hkrat pa ne pošteka da je to sam zato ker je imel trde gume. Če bi imel zračnice bi bilo ok.

Glej tvojemu fotru pa je počila enkrat preveč :P

Ne drži, je bilo načrtovano. S temle postom pa si pokazal da si naveden idiot, ki ni vreden da ga bi pes poscal. :P

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Walfador ()

Gregor P ::

To hočeš ti, mi ostali očitno hočemo nekaj drugega. Sprijazni se ;)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Walfador ::

Spet se motiš. VSEM je v interesu zmanjšanje gužve v mestu, ne samo meni. Nisem še slišal da bi kdo užival ko rabi 1 uro da z avtom pride iz enega na drugi konec Ljubljane. ;) Kakovost zraka je pomembna vsem Ljubljančanom ki tam živimo, egostičnim kmetavzarskim debilom se pa jebe, res je.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Walfador ()

Gregor P ::

Walfador je izjavil:

S temle postom pa si pokazal da si naveden idiot, ki ni vreden da ga bi pes poscal. :P
Ti pa da nimaš več kot 12 let>:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Walfador ::

Gregor P je izjavil:

Walfador je izjavil:

S temle postom pa si pokazal da si naveden idiot, ki ni vreden da ga bi pes poscal. :P
Ti pa da nimaš več kot 12 let>:D

Ne drži, imam več kot 3x toliko. >:D Če hočeš sebi dobro, potem fukni trde gume stran, ker so nevarne in totalen shit. Oziroma če ti je vseeno za lastno varnost in udobje, potem zarad mene mej, samo pol ne jamraj kako neudobna je vožnja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Walfador ()

Gregor P ::

Edini, ki tu ves čas jamra si itak samo ti, tako da ni panike :P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Walfador ::

Tudi to ne drži. Pa nič ne jamram, sam povem. :P Veš kok folka se mi je pritoževalo da skiro "preveč ruka" med vožnjo, pol ko jih pa vprašam kakšne gume majo, mi pa odgovorijo trde gume. ;((

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Walfador ()

Magic1 ::

Jao inžInirček ima okoli 40 let in se konstantno obnaša, kot en zelo zatežen najstnik. Tudi vsak dan nov nick ne pomaga, da ga ne zavohaš v prvem stavku.
Magic

Walfador ::

Magic1 je izjavil:

Jao inžInirček ima okoli 40 let in se konstantno obnaša, kot en zelo zatežen najstnik. Tudi vsak dan nov nick ne pomaga, da ga ne zavohaš v prvem stavku.


Motiš se da se bolj ne bi mogu, niti podrazno nisem zatežen, sem samo človk ki ne prenaša bullshita in misimformacij, menjava nicka pa ni zaradi tega kar si ti natvezil, ampak zato ker je pisanje iz prejšnjih nickov zablokirano (moderatorju je včasih malo dolgčas, včasih me pusti po več tednov, včasih je treba menjat na 1 dan, lahko naredim printscren za dokaz). Nick imam toliko časa dokler dela, ko ne dela več, pač moraš narest novega, ni druge. Anyway, da se vrnemo na temo, če hočte sami seb dobr, potem se ne vozit z trdimi gumami. Jih nima noben avto in to ni naključje, ampak z razlogom. Ker trge gume so shit. Kdor ne verjame lahko sproba oboje na istem skiroju, seveda v vseh razmerah (tudi v dežju ko je spolzka cesta in pozimi ko je poledica). Oprijem je shit, doseg je shit, pospeševanje je shit, blaženje sunkov je shit. To je to.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Walfador ()

Magic1 ::

Haha, "nisi" zatežen, samo moderatorji te brišejo na hard in cel forum je konstantno proti tebi. It is not you, just everyone else.
Magic

Gregor P ::

Gremo plodno nazaj na temo, da nam zaradi njega ne zaklenejo še te:8)

kuglvinkl je izjavil:

Tnx.

... in pa še ena stvar, tudi kontakt zgoraj v balanci je bil vsaj pri meni rahlo iztaknjen (tisti z rumeno in belo žičko). Če se morda sprašuješ zakaj, naj te spomnim na tisto mojo nesrečo, ko mi je balanca ostala v roki in je trajalo nekaj sekund, da sem se prepričal, da ni nobenega okoli mene preden sem jo lahko varno odvrgel in takrat sem morda razvlekel vse skupaj malo iz kontaktov. Ta zunanja zgornja črna plastična ploščica je prilepljena na balanco, tako da ne moreš kaj polomiti pri odstranitvi (medtem ko tista manjša zgoraj pa je malo bolje pritrjena in če bi jo tudi hotel odstraniti, moraš biti malo bolj bolj pozoren, da ne odlomiš kakšnega plastičnega dela - jaz tega nisem rabil početi)

 Xiaomi M365

Xiaomi M365



Pa še k drugi temi tu skiroju iScooter I9 MAX. Hj99, a imaš ti možnost preveriti, če tehnične specifikacije držijo? Torej da dejansko je 500W motor, da so baterije koliko toliko v redu ipd.? Ker namreč tudi teža skiroja "samo 13,5 kg" je dokaj sumljiva; takšno težo imajo običajno 250W skiroji, tisti s 500W ipd. pa so takoj okoli 20 kg.

Gregor P je izjavil:


This piece of... Not 500w, maybe 250. 8,5', not 10 as advertised, 22 miles in dreams, and NO front suspension, just lookalike. Don't waste your money. Mine is falling apart, front bearings are gone, and now is starting to rust. Ninebot max g30 (not d model). Just max g30 second gen. In that price range.

ali pa
The battery is the worst. At 50%, there is a SIGNIFICANT decrease in power and speed.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Walfador ::

Magic1 je izjavil:

Haha, "nisi" zatežen, samo moderatorji te brišejo na hard in cel forum je konstantno proti tebi. It is not you, just everyone else.


Spet se motiš, brišejo me samo če se jim sprdne in jim je ravno dolgčas, včasih lahko tudi 1 mesec nič. Pa ne samo to, če nič ne napišem o električnih avtih me sploh nikoli ne pobrišejo. Imam en accaunt ki je že več kot leto dni redno aktiven in ga še niso pobrisali. Trik? Nikoli z tega accounta nič ne napišem o električnih avtih. Če bi bil pameten bi lahko že sklepal kaj je poanta. Prišel sem do insajderske informacije da ima moderator BigWhale delnice v naftni družbi Petrol in Shell, logično da mu gre potem kakršnakoli resnica o elekričnih avtih na živce in jo redno briše. In ne, nisem zatežen niti najmanj, kot takšnega me dojemate samo takšni ki vam smrdi resnica o električnih avtih (da, tudi ti si med njimi). Ampak ta "bitka" je dobljena na dolgi rok, VSI ki se sedaj krepko motite o električnih avtih jih boste v roku 5 let kupili, si nadeli svetniški sij in trdili da vi pa ja nikoli niste bli proti. Klasika. Že tisočkrat videno. Skratka v roku 5 let boste vsi ki ste sedaj proti električnemu pogonu spoznali da ste se motili in da sem imel prav.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Opkow ()

Walfador ::

Gremo plodno nazaj na temo, da nam zaradi njega ne zaklenejo še te:8)

Majstore, če boš pomislil boš videl da si bi ravno ti tisti ki je temo speljal na stranpota in trolal. Samokritičnosti ti manjka. Post kjer si začel trolat je na včeraj, 16:34:44.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Opkow ()

ToniT ::

Walfador je izjavil:

Magic1 je izjavil:

Haha, "nisi" zatežen, samo moderatorji te brišejo na hard in cel forum je konstantno proti tebi. It is not you, just everyone else.


Spet se motiš, brišejo me samo če se jim sprdne in jim je ravno dolgčas, včasih lahko tudi 1 mesec nič. Pa ne samo to, če nič ne napišem o električnih avtih me sploh nikoli ne pobrišejo. Imam en accaunt ki je že več kot leto dni redno aktiven in ga še niso pobrisali. Trik? Nikoli z tega accounta nič ne napišem o električnih avtih. Če bi bil pameten bi lahko že sklepal kaj je poanta. Prišel sem do insajderske informacije da ima moderator BigWhale delnice v naftni družbi Petrol in Shell, logično da mu gre potem kakršnakoli resnica o elekričnih avtih na živce in jo redno briše. In ne, nisem zatežen niti najmanj, kot takšnega me dojemate samo takšni ki vam smrdi resnica o električnih avtih (da, tudi ti si med njimi). Ampak ta "bitka" je dobljena na dolgi rok, VSI ki se sedaj krepko motite o električnih avtih jih boste v roku 5 let kupili, si nadeli svetniški sij in trdili da vi pa ja nikoli niste bli proti. Klasika. Že tisočkrat videno. Skratka v roku 5 let boste vsi ki ste sedaj proti električnemu pogonu spoznali da ste se motili in da sem imel prav.


Kolikor jaz vem, ima BigWhale doma hibridni avto, tako da je vzrok za brisanje verjetno drugje....

Walfador ::

Kolikor jaz vem, ima BigWhale doma hibridni avto, tako da je vzrok za brisanje verjetno drugje....

Ne, ni vzrok drugje, se vidi da ne spremljaš foruma, to se je začelo okrog leta 2015 v temi zakaj so električni avtomobili prava stvar. Nisem se strinjal z BigWhaletovim mnenjem in mu to jasno, ampak vljudno povedal in od takrat naprej mi tako zameri da me briše brez razloga. Pa nisem edini ki me briše konstantno brez razloga, briše tudi druge ljudi, recimo v temi "Gneča na obvoznici" redno briše uporabnika ki se zavzema za trajnostno mobilnost in manjšo rabo avtomobila (zbrisal mu je že najmanj 10 accountov). Skratka ker je njegovo mnenje drugačno kot pa mnenje večine na tem forumu in posledično nasprotuje uporabnikom, moderatorja skrbi da bo forum zaradi tega manj obiskan. Sej moderator ni jezus da bi tukaj razsojal kaj je pravično in kaj ni. On ima svoje interese in ti interesi so čim večja obiskanost foruma in posledično čim več dobička od oglasov, resnica mu je postranskega pomena (vseeno mu je za resnico, skrbi ga samo za to da ima čim večji profit). Hibridni avto kuri zelo podobno količino goriva kot bencinski avto, morda 1 liter manj overal če je znaten del vožnje po mestu. Lastnišvo hibridnega avta (ki je še vedno naftni avto) v nobenem primeru ne "dokazuje" da moderator nima delnic v naftnih podjetjih. Nasprotno, ima jih.

"Trik" je preprost: ustvariš account in nikoli na forumu ne nasprotuješ večinskemu mnenju, tudi če ima večina narobe (kot je v primeru električnih avtov, ki jim večina nasprotuje). Če nikoli ne nasprotuješ večinskemu mnenju, potem te nikoli ne pobriše, zelo enostavno. Skratka moraš bit ovca, drugače si brisan. Tolk o svobodi govora, ki je v praksi samo mrtva črka na papirju.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Opkow ()

Walfador ::

This piece of... Not 500w, maybe 250. 8,5', not 10 as advertised, 22 miles in dreams, and NO front suspension, just lookalike. Don't waste your money. Mine is falling apart, front bearings are gone, and now is starting to rust. Ninebot max g30 (not d model). Just max g30 second gen. In that price range.

ali pa
The battery is the worst. At 50%, there is a SIGNIFICANT decrease in power and speed.

Tole smrdi po temu da je proizvajalec uporabil ene gnile "no name" kitajski litijonske baterijske celice z majhnim praznilnim tokom, po vsej verjetnosti celo z manjšo tokovno zmogljivostjo glede na specifikacije baterije od potreb skiroja. Tudi "500W moči" je lahko popolna laž, sploh glede na to da gre za kitajskega proivzajalca. Vsekakor se splača stvar bolje raziskati preden misli kdo kupovati kaj takega, ne pa jim zaupat na besedo.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Opkow ()

kuglvinkl ::

Walfador, nazaj na temo, al te pa ruknem iz nje. Pa brez javkanja prosim.

gregor_P, moram zgleda res odpret :)
Your focus determines your reallity

Zgodovina sprememb…

««
51 / 53
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Elektricni skiro (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
9512460 (939) DamijanD
»

Hitrost skiroja? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
817886 (5538) c3p0
»

Električni skuter/skiro .... (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7824914 (4743) sds
»

Začela se je doba Xiaomija (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Android
7613616 (8030) dore2

Električni skiro- lahek, zložljiv, zmogljiv

Oddelek: Na cesti
186684 (5992) bluefish

Več podobnih tem