» »

Kakšni so postopki implementacije ovir oz. novih prometnih predpisov

Kakšni so postopki implementacije ovir oz. novih prometnih predpisov

OutOfTheBox ::

Ja vem, čist random vprašanje - z znancem sva mela eno debato, ki je čist naključno nanesla na to. Govorila sva o tem da kako pride do tega (kakšni so postopki) da se na cesti na določenem kraju postavijo prometne ovire ki umirjajo promet (npr ležeči policaji), ali pa recimo novi znaki / cestno prometna pravila.

Verjetno je zadeva odvisna tudi od konteksta, ampak recimo da se gre za ulice in so hiše iz ene in druge strani ceste. A to dajo pobudo oz. izpostavijo občini problem ljudje ki tam živijo (npr velike hitrosti avtomobilov) z zbiranjem podpisov, ali se to občine na svojo roko odločijo da se bo tam postavilo ovire (čeprav meni se to ne zdi ravno smiselno).

In na koncu - od česa je pravzaprav odvisno da se potem zadeva dejansko implementira? Dovolj podpisov (npr strinjanje vseh prebivalcev tiste ulice) ali so še kakšni drugi pogoji, ki padejo v to kategorijo?

Se je že kdo srečal s podobno situacijo?

2dark ::

OutOfTheBox je izjavil:



Verjetno je zadeva odvisna tudi od konteksta, ampak recimo da se gre za ulice in so hiše iz ene in druge strani ceste. A to dajo pobudo oz. izpostavijo občini problem ljudje ki tam živijo (npr velike hitrosti avtomobilov) z zbiranjem podpisov, ali se to občine na svojo roko odločijo da se bo tam postavilo ovire (čeprav meni se to ne zdi ravno smiselno).



Kdo je tebe kaj vprašal. Upam, da so postavili visoke leže policaje, da morjao dirkači popolnoma upočasnit.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

OutOfTheBox ::

Bralno razumevanje ti dela težave, se pa sicer strinjam s tvojim drugim stavkom. Drugače pa sem zvedel kar sem imel za zvedet :)

Zgodovina sprememb…

DamijanD ::

Odvisno od tega ali je cesta občinska ali državna. Občina se povsem samostojno odloča o tem in mislim, da ni nekega predpisanega postopka, ki bi veljal za vse občine.

OutOfTheBox ::

Občina se povsem samostojno odloča o tem


Bi pa bilo zanimivo vedet koliko ovir se dejansko postavi na podlagi zahtevka občanov, ki na problematični lokaciji živijo in tudi koliko zahtevkov se dejansko upošteva - in tudi kakšne zahteve konec koncev imajo.

Sicer vsaj po videnem vzorcu občine na svojo roko postavijo ovire tam kjer nekaj na novo zgradijo, pa se predvideva da bodo hitrosti višje.

Skratka nepomembna tema, mi je pa dal malo mislit, ko sva z znancem govorila o tem ko je pravil da mu je avto zbil mačko in jih na tistem delu tudi serijsko zbiva (nobena od 4 hiš nima mačk je pa veliko drugih hiš v tistem radiusu). V njegovi ulici so 4 hiše, vse imajo majhne otroke, hitrosti avtomobilov na tistem delu so velike, glede na to da praktično ni bufferja med hišami in cesto.

Odsek je dolg cca 70m (od križišča do ovinka, kjer je potreba malo upočasnit), ampak priložnostno se ga da tam fejst našponat, kar veliko ljudi dela.

Pravil je da takrat, ko so gradili tam hiše, cca 30 let nazaj, cesta sicer je bila, prometa pa ne (ker je bilo avtomobilov manj) in tudi kar je šlo mimo je bila zadeva počasna (takrat avtomobili pač niso imeli takega navora in pospeškov kot danes).

In ko smo že pri ovirah, zgleda da na ljudi s SUV-i ne kaj preveč grozno vplivajo. Včeraj ravno na sprehodu vidim enega ko špona čez ležeče praktično brez zmanjšane hitrosti, le zrukalo ga je dost :)

Zgodovina sprememb…

nejc_nejc ::

Ležeči pllicaji so debilni ukrep. Ce ne drugega ropota, ko se preko vozijo.

Promet umiriš s postavitvijo parkirišča na voznem pasu po recimo 3 do 5 vozil. Isto zadevo ponovis cez cca 100 m na nasprotnem pasu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nejc_nejc ()

GupeM ::

Promet upočasniš s stacionarnim radarjem. Edini ukrep, ki pri Slovencih deluje.

Ležeči policaji so neumnost, ker dodatno uničujejo avtomobile, plužne službe, zaradi njih je večja poraba, več hrupa, pa zelo velika ovira za intervencijska vozila so.

Še ena opcija so šikane. S parkirišči, kot je nejc_nejc napisal, ali pa s teglci z rožami. Stara Loka ima tako rešeno. S takšnimi ovirami, kot so šikane ali stacionarni radarji, pa ne zmanjšaš samo hitrosti, zmanjšaš tudi število vozil, ker gre marsikdo raje po kakšni bolj primerni cesti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

OutOfTheBox ::

ker dodatno uničujejo avtomobile


Super, očitno je torej namen ovire dosežen. Pri 5 kmh čeznje pa ovira ne bo uničila nobenega avtomobila.

Zgodovina sprememb…

starfotr ::

Svet za preventivo v cestnem prometu odloča o tem. In tudi sprejema predloge.

Sicer pa javite na policijo, da pooestijo kontrolo na odsekih za katere mislite, da so problem.

Ležeči policaji so neumnost. Namesto tega bi morali dati omejitev 30 km/h v vseh naseljih in vsake par 10 ali 100 metrov radar. Zagotovo bi imeli odlično prometno varnost, nizke emisije (hrupa in izuhov) ter napolnjen proračun - vsaj v začetku. S tem bi pokrili investicije v radarje. Hkrati bi pa še bedake odstranili s cest, ker bi jih dobili večkrat in bi sledil odvzem vozniškega dovoljenja, ker so kazni za cono 30 višje.

Samo očitno ni v interesu imeti varne in zdrave družbe.

mojsterleo ::

Namen omejitev hitrosti in hitrostnih ovir je upočasniti promet na predelih, kjer je to res potrebno. Zadnje čase je 30 in 40 omejitev prisotna že vsepovsod po nepotrebnem. Upočasnjuje se promet na vpadnicah in uvozih na avtocesto.

2dark ::

nejc_nejc je izjavil:

Ležeči pllicaji so debilni ukrep. Ce ne drugega ropota, ko se preko vozijo.

.


Kaj točno pa ropota? Mogoče tvoje razštelano podvozje?
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

OutOfTheBox ::

starfotr je izjavil:

Ležeči policaji so neumnost.


Ne strinjam se, predvsem zaradi tega ker nimaš nikoli "one size fits all" rešitve. Ležeči policaji so super, je pa res da ne spadajo povsod zato pa so pristojni da rešujejo problematiko, ki jo občani izpostavijo.

Da bi na 70m ulico, kjer je nujno potrebno zmanjšanje hitrosti z vidika varnosti, bi fizična ovira dobro rešila problem, nikakor pa ne kakšni znaki za omejitev**. Sej načeloma je tako da (kot pravi kolega) več kot polovica avtomobilov pelje mimo čist normalno* in tisti nikoli niso bili problem, potem imaš 30% tistih ki mal poskušajo kje so meje, 10% pa totalnih norcev.

*Predvsem zato ker imaš 2 nepregledna ovinka (vstopni na ulico in izstopni z ulice). Na teh ovinkih tudi gazi domače živali, ker so nepregledni v njega pa se zapelje s preveliko hitrostjo.

**Imaš za to ulico tudi že npr znak da je tovorni promet prepovedan, pa se skoz dobi kak talent, ki pelje težaka mimo.

Zgodovina sprememb…

GupeM ::

OutOfTheBox je izjavil:

ker dodatno uničujejo avtomobile


Super, očitno je torej namen ovire dosežen. Pri 5 kmh čeznje pa ovira ne bo uničila nobenega avtomobila.

Zate. Za ostale pač ne. In ne moreš gledat na tak način. No, saj... Mogoče ti ga pa postavijo pod okno, pa boš potem odprl temo: Pod oknom mi celo noč pospešujejo divjaki. Kaj naj storim?

In verjemi, ni lepo, ko imaš ležečega policaja pod oknom. Divjaki prigonijo, zavirajo, zaropota ko gre čez, ker podrsa po tleh, potem pa še kot divjak pospeši. Po možnosti s športnim ali s pretganim izpuhom.

delavec44 ::

Če je omejitev 50 ali 30, kako lahko potem zagovarjate ležeče policaje, ki zahtevajo vožnjo čeznje s 5 km/h, da ne uničuješ podvozja?

nejc_nejc ::

2dark je izjavil:

nejc_nejc je izjavil:

Ležeči pllicaji so debilni ukrep. Ce ne drugega ropota, ko se preko vozijo.

.


Kaj točno pa ropota? Mogoče tvoje razštelano podvozje?

prvi prikoličar, ki se mim pripelje

OutOfTheBox ::

Mogoče ti ga pa postavijo pod okno, pa boš potem odprl temo: Pod oknom mi celo noč pospešujejo divjaki.


Si bom nabavil čepke za ušesa. Prometna varnost, varnost živali in ljudi je bolj pomembna od tega kot to da jaz nekaj dni trpim s čepki v ušesu in se jih potem tudi navadim.

Če je omejitev 50 ali 30


Ker ljudje ne vozijo po predpisih. Kot drugo, so ceste / ulice / odseki, ki imajo zastarel cestno prometni režim in se ni prilagodil novi dinamiki vožnje. Primerjat voznika stojadine ali pa Tesle oz. drugega avta z visokim navorom je debilno.

Zgodovina sprememb…

Shegevara ::

GupeM je izjavil:

OutOfTheBox je izjavil:

ker dodatno uničujejo avtomobile


Super, očitno je torej namen ovire dosežen. Pri 5 kmh čeznje pa ovira ne bo uničila nobenega avtomobila.

Zate. Za ostale pač ne. In ne moreš gledat na tak način. No, saj... Mogoče ti ga pa postavijo pod okno, pa boš potem odprl temo: Pod oknom mi celo noč pospešujejo divjaki. Kaj naj storim?

In verjemi, ni lepo, ko imaš ležečega policaja pod oknom. Divjaki prigonijo, zavirajo, zaropota ko gre čez, ker podrsa po tleh, potem pa še kot divjak pospeši. Po možnosti s športnim ali s pretganim izpuhom.


nobenega unicevanja ni ce po omejitvi vozis, bremzanje in pospesevanje so pa stalna praksa dirkacev pri vseh vrstah omejitve hitrosti, lezeci al pa radar, nima veze. ja tisti staroloski teglci pa tud ne vem koliko kaj ovirajo divjake, meni se zdi da jih vsekakor bolj ustavi lezec policaj pri postarskem gradu in css-ju, sploh recimo ponoci, ko ni prometa da bi se na promet osredotocal.

GupeM ::

Še vedno ostanejo plugi pozimi, da ne govorim o intervencijskih vozilih. Ko boš ti ali tvoj bližnji rabil nujno medicinsko pomoč, me prav zanima, kako vesel bi bil, ko bi reševalec moral peljati čez 7 ležečih policajev. Pa ko bi te moral čim prej spraviti v bolnišnico in bi skakal čez ležeče policaje.

DamijanD ::

Shegevara je izjavil:

nobenega unicevanja ni ce po omejitvi vozis, bremzanje in pospesevanje so pa stalna praksa dirkacev pri vseh vrstah omejitve hitrosti, lezeci al pa radar, nima veze. ja tisti staroloski teglci pa tud ne vem koliko kaj ovirajo divjake, meni se zdi da jih vsekakor bolj ustavi lezec policaj pri postarskem gradu in css-ju, sploh recimo ponoci, ko ni prometa da bi se na promet osredotocal.

Na Vrhniki so zdaj končno "končali" prenovo ceste. Tam, kjer je prej bila (pa sklepam, da bo še vedno, samo znakov še ni) omejitev 40, so naredili zraven križišča ležečega policaja - meni osebno je zadeva pregroba za 40km/h. Razen, če je zdaj standard za to neko SUV vozilo...

delavec44 ::

Pri vijačenih ozkih plastičnih ne moreš 50 km/h čez. Jaz se čisto ustavim. Montirajo jih pa po vaseh kjer ni denarja za rekonstrukcijo cest. Na srečo je že 2 plug odnesel.

Pri pravih asfaltiranih pa tudi ni nekega standarda. S testiranjem pri vsakem ugotoviš optimalno hitrost. Zakaj ne morejo biti vsi enaki?

velikBrokoli ::

OutOfTheBox je izjavil:

starfotr je izjavil:

Ležeči policaji so neumnost.


Na teh ovinkih tudi gazi domače živali, ker so nepregledni v njega pa se zapelje s preveliko hitrostjo.


Zakaj imate na cesti domače živali?

nejc_nejc ::

MadMax ::

Večina bi imela "umirjen promet" mimo svoje bajte, ne bi se pa guncali čez ležeče policaje drugod...
V naši bližini si je ena teta, ki je zelo glasna v SPV, pri svoji bajti uredila postavitev vijačenega. Omejitev 30, ampak se moraš dobesedno ustavit, sicer te pribije v strop... Žal nimam kljuke in prikolice, da bi se s par lopatami v prikolici ponoči vozil mimo...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Shegevara ::

GupeM je izjavil:

Še vedno ostanejo plugi pozimi, da ne govorim o intervencijskih vozilih. Ko boš ti ali tvoj bližnji rabil nujno medicinsko pomoč, me prav zanima, kako vesel bi bil, ko bi reševalec moral peljati čez 7 ležečih policajev. Pa ko bi te moral čim prej spraviti v bolnišnico in bi skakal čez ležeče policaje.


Za pluge so problem le termoplasticni ležeči, če rezil ne dvigne in se zabije, pri običajnih gre pa lepo počasi čez.

Ja so ovira za intervencije, 7 ležečih policajev bi eno minuto odvzel za vožnjo ampak spet ne veš koliko življenj bi na teh sedmih prehodih in križiščih vseeno rešil ostalim udeležencem na ta račun? Tu ni preprostega izračuna, zato tudi ni preprostega odgovora, ali zožat cesto, ali postavit kamero al postavit ležeče. Dostikrat pride prav, da imaš kombinacijo vsega.

OutOfTheBox ::

V naši bližini si je ena teta, ki je zelo glasna v SPV, pri svoji bajti uredila postavitev vijačenega


Torej očitno je že bilo potreba da so zadevo izpeljali.

Večina bi imela "umirjen promet" mimo svoje bajte, ne bi se pa guncali čez ležeče policaje drugod..


A to sodiš po sebi? Ne vem kako je z drugimi, mi pa gre na penis da ljudje KJERKOLI v naselju norijo. Za to razen kot za intervencijska vozila nikoli ni potrebno.

Cca kilometer proč od kjer trenutno živim, so pred nekaj leti postavili ležeče policaje. Tam mimo imam vsakodnevni obhod. Uživam ko vidim da se je tam promet znatno umiril in dejansko postal varen za hodit tam mimo. Imaš pa še vedno kakšnega ko na mrtvo zavira in potem pospešuje do naslednjega policaja. Ampak v povprečju je tam ratal super.

Zadeva vsekakor funkcionira in služi svojemu namenu.

c3p0 ::

Življenje ob ležečem policaju je še bolj hrupno, ker vsak, ko ga prevozi, stisne po gasu. Dobra rešitev bi bili radarji ob večini 30 con (šole, vrtci), kot imajo Avstrijci, ampak tu je premalo inkasantsko za naše politike. Kanglca je želel kar na glavni cesti kasirat.

MadMax ::

OutOfTheBox je izjavil:

... mi pa gre na penis da ...

Morda pa samo preveč opletaš z njim, da ti gre toliko vsega nanj... :))
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.