» »

SpaceX reusable rockets

SpaceX reusable rockets

Temo vidijo: vsi
««
98 / 101
»»

pegasus ::

Nekaj berem da pri flip manevru boostra niso pravilno upoštevali inercije goriva, ki jim je s pljuskanjem preveč zasukalo booster, kar je sprožilo FTS. Zanimiv failure mode ...

BT52 ::

Marsikaj je lahko. Lahko je header tank, lahko milijon drugih stvari.

TezkoDihanje ::

BigWhale ::

pegasus je izjavil:

Nekaj berem da pri flip manevru boostra niso pravilno upoštevali inercije goriva, ki jim je s pljuskanjem preveč zasukalo booster, kar je sprožilo FTS. Zanimiv failure mode ...


Ja, FTS je tko nastavljen, da se sprozi, ce parametri leta niso ok.

Pljuskanje goriva je pa skor rookie mistake in bi me presenetil, da ce je blo res to. Ampak je pa na nek nacin tak zlo tipicen bug.

Okapi ::

Čisto tako, kot zanimivost, Saturn 5 ni noben eksplodiral, tudi testni ne.

guano ::

Jup. Še en dokaz več, zakaj bi morali takšne stvari početi profesionalci (NASA) in ne privatnik(i).

DamijanD ::

Pristop NASE in SpaceX se razlikujeta: eni razvijajo do onemoglosti in zapravijo gaziljon $$$$, drugi pa delajo raje small steps in večkrat poskusijo v praksi. Pri F9 se je pristop očitno obrestoval.
Počakmo na SLS pa dajmo potem primerjat :)

A booster je bil do vrha napolnjen z gorivom? Kaj pa SS? Ker se mi je zdelo, da je goriva dokaj hitro zmanjkovalo - pri 150km višine ga je bilo (od oka) manj kot 1/3. Pa je bil SS prazen...

bastadu ::

Če je sposobna to početi samo NASA, potem bi se lahko US astronavti na ISS lepo vozili samo na Soyuzu ... Čisto pravilno je, da te zadeve razvija privat firma (oz. je že več njih), ki gleda na razvoj tudi s komercialnega vidika, torej da nekaj naredi za čim manj denarja, ter da ji je čim nižji strošek poleta ter popolna reusabilnost ena izmed top prioritet ... NASA je pa bila (v časih Saturna) samo jama brez dna, tudi delujočo platformo Space Shuttla so zaradi visokoh stroškov upokojili še preden so imeli kakšno drugo svojo altenativo ...
Če ne bi bilo SpaceX-a ne bi imel upanja, da bo še v času naših življenj možen polet v vesolje tudi za navadne smrtnike ... z malo sreče lahko doživimo še izpodrinjanje letalskega prometa ali vsaj long-haul poletov ...

TezkoDihanje ::

Okapi je izjavil:

Čisto tako, kot zanimivost, Saturn 5 ni noben eksplodiral, tudi testni ne.


https://www.planetary.org/space-policy/...
The United States spent $25.8 billion on Project Apollo between 1960 and 1973, or approximately $257 billion when adjusted for inflation to 2020 dollars.

SpaceX hoče narest Booster in Starshipa za cca 4 miljarde dolarjev. Pa še reusable bo vse skupaj.

guano je izjavil:

Jup. Še en dokaz več, zakaj bi morali takšne stvari početi profesionalci (NASA) in ne privatnik(i).


Ne, sploh nočeš tega.

Zgodovina sprememb…

TezkoDihanje ::

bastadu je izjavil:


Če ne bi bilo SpaceX-a ne bi imel upanja, da bo še v času naših življenj možen polet v vesolje tudi za navadne smrtnike ... z malo sreče lahko doživimo še izpodrinjanje letalskega prometa ali vsaj long-haul poletov ...


Če ne bi bilo SpaceX bi ti inženirji delali za neko drugo firmo, pa bi bilo lahko na koncu še bolje.

BT52 ::

LOL primerjat kompleksnost dinamike Saturna in Shipa je malce smešno. :D Obračanje in preklop na header tanke je za 2 reda težja simulacija. :D Vsi ki mislite da niso upoštevali pljuskanja ne se smešit, ker ne veste kako zahtevni nerešljiv problem simulirat je tole.

https://pbs.twimg.com/media/F_Ow2WPXMAA...
Ship RIP: "On mote of dust suspended in a sunbeam" xD

source: https://twitter.com/planet4589

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

DamijanD ::

A ni drugače tudi nekaj povezano z metanom, da se drugače obnaša v tanku kot standardno raketno gorivo?

Okapi ::

TezkoDihanje je izjavil:


The United States spent $25.8 billion on Project Apollo between 1960 and 1973, or approximately $257 billion when adjusted for inflation to 2020 dollars.
.

Ja, v časih, ko je moralo 100 inženirjev računati en teden to, kar danes računalnik naredi v minuti.

michael32 ::

Današnja izstelitev je definitivno pomebnen korak naprej.

Bi pa poznavalce na tem forumu vprašal, kaj pričakujejo v tretji izstrelitvi? Kaj se mora takrat še zgoditi, da bomo lahko rekli, da je bil narejen še en korak naprej?

Koliko testnih izstelitev bo še potrebnih, da bo cela misija uspešna?

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

DamijanD je izjavil:

A booster je bil do vrha napolnjen z gorivom? Kaj pa SS? Ker se mi je zdelo, da je goriva dokaj hitro zmanjkovalo - pri 150km višine ga je bilo (od oka) manj kot 1/3. Pa je bil SS prazen...


Starship ni bil poln, booster je bil pa do konca nalozen. To lahko zelo lepo vidis po tem do katere visine se nabere led na zunanji strani. :)

BigWhale ::

BT52 je izjavil:

LOL primerjat kompleksnost dinamike Saturna in Shipa je malce smešno. :D Obračanje in preklop na header tanke je za 2 reda težja simulacija. :D


Primerjava ni tako zelo zgresena. Za tisti cas je bil Saturn V se precej bolj kompleksen in kompliciran. Danes lahko vsak izurjen modelar spravi raketo do precej zavidljive visine (modelarski rekord je 60km) in sam izdela svojo elektroniko za krmiljenje rakete in posiljanje telemetrije in videa nazaj na tla in tako naprej.

BT52 je izjavil:

Vsi ki mislite da niso upoštevali pljuskanja ne se smešit, ker ne veste kako zahtevni nerešljiv problem simulirat je tole.


A se ti zdi, da je kdo to napisal in da to res misli?

BigWhale ::

michael32 je izjavil:


Bi pa poznavalce na tem forumu vprašal, kaj pričakujejo v tretji izstrelitvi? Kaj se mora takrat še zgoditi, da bomo lahko rekli, da je bil narejen še en korak naprej?
Koliko testnih izstelitev bo še potrebnih, da bo cela misija uspešna?


Odvisno je predvsem od cilja tretjega poleta. Ce bodo cilji taksni kot so bili danes, potem je smiselno pricakovati, da bodo pri naslednjem poletu to izpolnili. Ce bodo poizkusili se kaj vec, bomo pa videli.

Drugace pa, stestirat je treba re-entry in kako se heat shield obnasa in kako vzdrzljiv je. Ce jim to uspe naslednjic, bodo verjetno zaceli delati na kontroliranih pristankih (v morje). Lahko se zgodi, da bodo naslednjic ze probali spraviti Starship v orbito.

Po kakih dveh ali treh uspesnih vitirjanjih v orbito bodo pa verjetno zaceli razmisljati tudi o prvih komericalnih poletih. S Falconom so precejkrat probavali pristati preden jim je uspelo. Pri Starshipu bo verjetno se vec poizkusov, najprej seveda v morje. Morda celo prvega pravega pristanka na stolpu ne bomo videli vse dokler ne postavijo se enega izstrelisca.

BT52 ::

BigWhale je izjavil:

BT52 je izjavil:

LOL primerjat kompleksnost dinamike Saturna in Shipa je malce smešno. :D Obračanje in preklop na header tanke je za 2 reda težja simulacija. :D


Primerjava ni tako zelo zgresena. Za tisti cas je bil Saturn V se precej bolj kompleksen in kompliciran. Danes lahko vsak izurjen modelar spravi raketo do precej zavidljive visine (modelarski rekord je 60km) in sam izdela svojo elektroniko za krmiljenje rakete in posiljanje telemetrije in videa nazaj na tla in tako naprej.

BT52 je izjavil:

Vsi ki mislite da niso upoštevali pljuskanja ne se smešit, ker ne veste kako zahtevni nerešljiv problem simulirat je tole.


A se ti zdi, da je kdo to napisal in da to res misli?


Ehh vseeno. Edina merodajna merilka je monetarni vložek in javna podpora projektu. Vse ostalo je tak, da vedno pri novih projektih vsaka generacija premika meje mogočega. Bodisi v smeri izrabe vsakega milimetra/grama (prihranki), poenostavnosti izpeljave (zmanjšaš težavnost) in razširitev prvotnih ciljev. Luna je za spacex povsem stranski cilj (celovito gledano seveda).

BT52 ::

BigWhale je izjavil:


Drugace pa, stestirat je treba re-entry in kako se heat shield obnasa in kako vzdrzljiv je. Ce jim to uspe naslednjic, bodo verjetno zaceli delati na kontroliranih pristankih (v morje). Lahko se zgodi, da bodo naslednjic ze probali spraviti Starship v orbito.


Osebno ne vidim potrebe po vtirjanju. In tudi zaenkrat ne vidim, da bodo dali noter tovor.
Pričakujem kopijo misije z to razliko , da bodo noter hotfixi, katere lahko opravijo v doglednem času seveda. Lahko bodo kateri popravki bolj obsežni in bodo raje priotizirali pridobitev podatkov, kot pa čakanje na popoln fix.

Po kakih dveh ali treh uspesnih vitirjanjih v orbito bodo pa verjetno zaceli razmisljati tudi o prvih komericalnih poletih.

-če to misliš interne starlinke? Potem jaz celo mislim ,da bodo V2 sateliti noter že takoj po prvem upešnem vtirjanju.
-Nasa transfer DEPO test, bo najhitreje prišel za prvo uspešnp interno izstrelitvijo
-ostalo, kot so takerji ipd pa bodo itak rabili mnogo poletov
-zaenkrat drugih strank, kot Nase pa itak ni

S Falconom so precejkrat probavali pristati preden jim je uspelo. Pri Starshipu bo verjetno se vec poizkusov, najprej seveda v morje. Morda celo prvega pravega pristanka na stolpu ne bomo videli vse dokler ne postavijo se enega izstrelisca.


Jup 20 poletov so rabili. Vsekakor dolj časa za izdelavo vsaj 3eh stoplov, dva vBoci in vsaj enega v Floridi (do konca seveda).

pegasus ::

Najboljši review glede na trenutno razpoložljive informacije:

BigWhale ::

BT52 je izjavil:


Po kakih dveh ali treh uspesnih vitirjanjih v orbito bodo pa verjetno zaceli razmisljati tudi o prvih komericalnih poletih.

-če to misliš interne starlinke? Potem jaz celo mislim ,da bodo V2 sateliti noter že takoj po prvem upešnem vtirjanju.
-Nasa transfer DEPO test, bo najhitreje prišel za prvo uspešnp interno izstrelitvijo
-ostalo, kot so takerji ipd pa bodo itak rabili mnogo poletov
-zaenkrat drugih strank, kot Nase pa itak ni


Mislil sem, da po dveh/treh uspesnih vtirjanjih v orbito, ne glede na to a so imeli kak internal payload al ne, lahko razmisljo o komerciali. Ampak zdaj sem se spomnil, da nimajo se nobenega shipa, ki bi bil cargo ready. Za Starlink V2 so nekaj migali ampak vprasanje kolk je narejeno. Za vse ostale stvari nimajo pa se nicesar. Vsaj ne spomnim se, da bi kaj videl.

BigWhale ::

Tko na uc sem nastel enih 50 odpadlih ploscic. Nimam dost alkohola doma. :>

Invictus ::

Ja, te heat ploščice bnodo še problem...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

BT52 ::

BigWhale je izjavil:

Tko na uc sem nastel enih 50 odpadlih ploscic. Nimam dost alkohola doma. :>


Sem ti rekel, da na lastno odgovornost. :P Bodo že porihtali. Kot sem že večkrat rekel ne moreš vedet kako se obnese metodologija dokler ne testiraš v orbiti. Prtrdilni mehanizen sicer ni trivijalen ampak ni nerešljiv IMO

WallSreet ::

Kot kaže bodo probali do konca leta izstreliti še eno raketo:

Starship Flight 3 hardware should be ready to fly in 3 to 4 weeks. There are three ships in final production in the high bay (as can be seen from the highway).
https://twitter.com/elonmusk/status/172...

Tisti najbolj zoprn del je očitno za nami in nam ne bo potrebno več čakati mesece in mesece do naslednjega poskusa in se bo vse skupaj odvijalo bistveno hitreje. Sem zadnjič gledal "what about it" kanal kjer je rekel da lahko naslednje leto pričakujemo vsaj 5 starship poskusov. Po mojem bi prej rekel da jih bo blizu 10. Bomo videli. Vsekakor ne bo potrebno več dolgo čakati.

Comandante ::

Samo se za ploscice je treba najt neko resitev...

BT52 ::

nah flextape LOL

c3p0 ::

Musk je kar glavca, na X se daje z leftardi z levo roko, z desno pa hkrati dizajnira nove space mašine.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: c3p0 ()

BigWhale ::

No, Musk dejansko ne dizajnira nicesar. Dejmo ne pretiravat. :>

BigWhale ::

BT52 je izjavil:

nah flextape LOL


Ce bi ble te ploscice iz enga materiala, pol bi dejansko lahko s kakim zlo mocnim 3M 'selotejpom' stvari gor nalimal. Sam tko je pa pod ploscico se neka izolacija. :))

DamijanD ::

A se falcone sedaj serijsko izdeluje ali jih še vedno kaj izboljšujejo? Ker ni nobenih novic v zvezi s tem, njihovi leti pa so že "dolgočasno" zanesljivi.

BT52 ::

DamijanD je izjavil:

A se falcone sedaj serijsko izdeluje ali jih še vedno kaj izboljšujejo? Ker ni nobenih novic v zvezi s tem, njihovi leti pa so že "dolgočasno" zanesljivi.


Do zdaj je block 5 že letel 16 krat. Pravijo da primarna konstrukcija bi no novih testih lahko letela 60 krat. Zato te vprašam kaka produkcija lol. Seveda delajo druge stopnje in rezervne dele, ker cevi in drobnarija se kvari malo po malo.

BigWhale ::

Ja, malenkosti sigurno izboljsujejo, samo nic drasticnega. Zadeva dela dovolj dobro in ne rabi nekih blaznih izboljsav.

DarwiN ::

Malo gledam analize drugega poskusa.. Toliko neznank in toliko stvari je šlo narobe, da je groza.. SpaceX je pred misijo nemogoče. Kje sploh začeti z modifikacijami za naslednji attempt? Pa zakaj imam občutek, da je stage 0, čeprav je tokrat preživel, potreben temeljitega redizajna za resne polete z ljudmi? Za testiranje je najbrž ok.

Na voljo pa imajo menda 5 poskusnih letov za 2024 in 5 letov za 2025 in takrat bi naj bil Starship ready/certificiran za človeško posadko, vključno z orbital refueling. :8) Sledi misija Artemis 3 decembra 2025 s pristankom ljudi na luni, leta 2026 pa še misija dearMoon.


Sorry to be a Debbie Downer, ampak se vidimo enkrat po letu 2030. Vsaj upam. ;((

Pa da končam s pozitivno noto.. Vseeno bo zanimivo spremljat dogajanje in dejansko bodo fireworski, ampak predlagam, da malo ohladite pričakovanja, ker nam prodajajo pravljice. Jasno so pri teh stvareh vedno zamude, ampak tule se jih vidi iz vesolja (pun intended).
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

pegasus ::

Pa saj to je vsa poanta - poženi stvar v luft in analiziraj, kako crkne. Fix, repeat. Dokler ne preživi.

Skrbeti nas mora zgolj če bi imeli isti failure v zaporednih letih ... to bi pomenilo ali da je bil root cause analysis napačen ali pa da je bil fix neprimeren. Dokler pa jim v vsakem letu crkujejo zadeve na unikatne načine, je to samo plus in si lahko z relativno veliko gotovostjo prepričan, da zadeva ne bo crknila na že viden način, ko bo enkrat "v produkciji".

DarwiN ::

Napredek je viden. True dat! Ampak gremo po polžje. Za te 2025+++ nemogoče misije imajo namreč sklenjene pogodbe z Naso, japonskim milijarderjem, itd..
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

Okapi ::

Bi rekel, da je starship isto kot od obale do obale brez voznika. Enkrat čez pregovornih 20 let.

AvtoR ::

Gredo še klasično metodo "try and correct". Zakaj? Ker je časovno in finančno najbolj učinkovita...
Vprašanje je koliko časa si lahko privoščijo razvoj, preden začne stvar nositi denar...

BigWhale ::

A je financno najbolj ucinkovito se bo se videlo. Lahko da je, ampak z vsakim poletom vrzt v smeti 39 motorjev ni ravno poceni. En trade-off mora biti, kaj vse spremenis preden gres v naslednji polet. Ce so spremembe premajhne, te stane kar precej.

Invictus ::

DarwiN je izjavil:

Napredek je viden. True dat! Ampak gremo po polžje. Za te 2025+++ nemogoče misije imajo namreč sklenjene pogodbe z Naso, japonskim milijarderjem, itd..

Kako polžje? v pol leta so iztrelili dva prototipa.

NASA je za SLS rabila več kot 10 let. Iz že stestiranih komponent...

BigWhale je izjavil:

A je financno najbolj ucinkovito se bo se videlo. Lahko da je, ampak z vsakim poletom vrzt v smeti 39 motorjev ni ravno poceni. En trade-off mora biti, kaj vse spremenis preden gres v naslednji polet. Ce so spremembe premajhne, te stane kar precej.

Zato pa sedaj delajo en motor na dan, ker so poenostavili design (čim manj vijačenja, več švasanja, ukinil hidravliko za vektorski potisk), poleg tega so ceno motorja blazno znižali, mislim, da je sedaj samo pol milijona.

Koliko že stane RS-25 na SLS? Že narejen 20 let nazaj in da ga spravijo v delujoče stanje? Cifre so tam par 10 milijonov...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

Okapi ::

AvtoR je izjavil:

Gredo še klasično metodo "try and correct". Zakaj? Ker je časovno in finančno najbolj učinkovita...
Vprašanje je koliko časa si lahko privoščijo razvoj, preden začne stvar nositi denar...

Meni se zdi, da ni problematična metoda poskusov in napak, ampak predvsem Muskovo megalomanstvo, oziroma "prehitevanje" dejanskih zmožnosti.
Primer 1: Robotaksiji na cestah množično že lani ali predlani. V resnici imajo samo soliden asistenčni sistem, do samovoznosti so oddaljeni pregovornih 20 let.
Primer 2: Hyperoop od New Yorka do Washingtona, ali do letališča v Chicagu, ali pod Los Angelesom... V resnici imajo turistično atrakcijo v Las Vegasu, slabe 3 km enosmernega tunela, po katerem potnike vozijo s teslami (z vozniki).
Primer 3: Neuralink - en kup znanstveno-fantastičnih napovedi o možganskih vsadkih, vse skupaj pa še najbolj spominja na Theranos (preden so tam dejansko začeli nategovati bolnike).

Dokler stvari ostajajo v mejah dejanskih tehnoloških zmožnosti, zadeve uspevajo - naredili so dober električni avto, dobro raketo za dostavo satelitov v krožnico in astronavtov na vesoljsko postajo. Ko Musk začne sanjati o Marsu, vakuumskih vlakih, kiborgih... se pa zadeve začnejo komplicirati.

AvtoR ::

Že planirano število poletov Starshipa je pomoje utopija. Pa cena na polet tudi. Če se vse to spremeni za faktor 10, bo to še vedno velik uspeh in revolucija.
Ob takem številu poletov kot jih planira Musk mislim da niti dovoljen ne bo dobil. Podnebne spremembe pa to.
Spomnim se, da sem bral, da je vsaka izstrelitev Saturna V naredila luknjo v ozonski plasti. Starship pa ima praktično podvojeno potisno moč napram Saturnu. Se pravi še toliko večja ozonska luknja?
Toplogrednih plinov nisem niti omenil...

Okapi ::

Po mojem ni stvar v luknjanju ozona, ampak v tem, kaj bi s starshipom sploh tovoril v vesolje, in kam, da bi imelo kakšen komercialen smisel.

mikhaair ::

Okapi je izjavil:

Po mojem ni stvar v luknjanju ozona, ampak v tem, kaj bi s starshipom sploh tovoril v vesolje, in kam, da bi imelo kakšen komercialen smisel.

Bi rekel, da UASF in njihov del USSF nimajo težav z razmišljanjem, kaj bi tovorili...

Invictus ::

Okapi je izjavil:

Po mojem ni stvar v luknjanju ozona, ampak v tem, kaj bi s starshipom sploh tovoril v vesolje, in kam, da bi imelo kakšen komercialen smisel.

Musk ima srečo, da ima v lasti Starlink, ki rabi cel kup satelitov. Tu ima poslovni model.

Falcon 9 jih preprosto premalo nese gor, da bi lahko hitro zapolnil kvoto in potem redno nadomeščal le te...

Za njih je pa to še super iz perspektive, da dosežejo veliko frekvenco poletov in dokažejo zanesljivost rakete ter rentabilnost.

Tako kot za Falcon 9. Če ne bi bilo Starlinka, bi bilo poletov precej manj...

Kar se pa tiče prihodnosti, je pa drugo vprašanje. Ampak če bo dovolj privat investitorjev za vesolje, se bo že našel posel...

Drugače bo pa pač milijarder z največjim vesoljskim penisom :)).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

TezkoDihanje ::

DarwiN je izjavil:

Malo gledam analize drugega poskusa.. Toliko neznank in toliko stvari je šlo narobe, da je groza..


No, daj napiši recimo DESET stvari, ki so šle narobe. Me res zanima.

Kar se tiče uporabe Starshipa, zadeva je prišla v vesolje (nad 100km). Booster je opravil svoje poslanstvo brez napak. Hot staging funkcionira. Sam Starship pa je letel še kar nekaj minut.

Kaj recimo SpaceX omejuje, da bi lahko že s samo nekaj spremembami uporabljali Starship v operativni rabi. Seveda v non reusable formi. V letu 2024 sem prepričan, da bomo ob tem tempu videli prvo operativno uporabo Starshipa.

Kar se pa tiče tega, kaj bo Starship počel.
A ne poznate ameriških firm? Ne mi rečt, da en Apple ne bi hotel imet eno vesoljsko postajo v orbiti. Pač nekaj miljard na mizo i eto. Pa recimo Microsoft... pa Google... in tako dalje.. obstaja vsaj 50 ameriških firm, ki si bodo to lahko privoščile. V nekaj letih bomo lahko imeli v orbiti funkcionalne hotele za civile. Trg je praktično neskončen.

DarkSite ::

Kar se tiče odpadlih ploščic.

Grem stavit, da si po eni strani želijo, da jih toliko odpade in da vidijo kako bo Starship reagiral. Konec koncev gre za železo. Na začetko 50 nato 25 in nazadnje po 1. Mogoče ga bo zaradi tega razneslo mogoče ne. Bomo videli. Zato so pa testi.

Itak bo se nekaj Starshipov razneslo. Trenutno ploscice niti niso taka prioriteta dokler gor lahko nese tovor.

Mene bolj skrbi FAA in dovoljenje za 3 polet.

Kar se tiče poslanstva je tole baby verzija. Pridejo še mnogo večji Starshipi.

Isto vprašanje kot bi rekel zakaj rabimo tovornjake ali avtobuse, če je dovolj bicikel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: DarkSite ()

Invictus ::

Ja, če bodo res naredili 18m premera raketo, bo to res bombastično...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

lynxslo5 ::

DarwiN je izjavil:

Malo gledam analize drugega poskusa.. Toliko neznank in toliko stvari je šlo narobe, da je groza.. SpaceX je pred misijo nemogoče. Kje sploh začeti z modifikacijami za naslednji attempt? Pa zakaj imam občutek, da je stage 0, čeprav je tokrat preživel, potreben temeljitega redizajna za resne polete z ljudmi?


Smo pogrešali tvoje negativne komenatrje že na dan izstrelitve rakete. Očitno le ni šlo vse tako narobe, da je kar nekaj časa trajalo, da si se še ti oglasil.

Drugače pa, najbolje, da pri SpaceX tebe zaposlijo za glavnega inženirja. Zihr si na MIT-u dvakrat doktoriral iz raketnega inženirstva in astro fizike.

BT52 ::

lynxslo5 je izjavil:

DarwiN je izjavil:

Malo gledam analize drugega poskusa.. Toliko neznank in toliko stvari je šlo narobe, da je groza.. SpaceX je pred misijo nemogoče. Kje sploh začeti z modifikacijami za naslednji attempt? Pa zakaj imam občutek, da je stage 0, čeprav je tokrat preživel, potreben temeljitega redizajna za resne polete z ljudmi?


Smo pogrešali tvoje negativne komenatrje že na dan izstrelitve rakete. Očitno le ni šlo vse tako narobe, da je kar nekaj časa trajalo, da si se še ti oglasil.

Drugače pa, najbolje, da pri SpaceX tebe zaposlijo za glavnega inženirja. Zihr si na MIT-u dvakrat doktoriral iz raketnega inženirstva in astro fizike.


Čaki če še piše tip.. Pa dvakrat vmes mu je rebootalo pc...
««
98 / 101
»»